Treeniä jokaiseen ikään, makuun ja tarpeeseen! 

 

Training Studio Aquan valikoimissa on erilaisia vesiliikuntatunteja, joista jokainen löytää mieleisensä. Kokeile vaikka hydrospinningiä eli
kuntopyöräilyä vedessä, ohjattua vesijuoksua tai tehorääkkiä. Kiireisen päivän päätteeksi on mukava rentoutua tunnin jälkeen saunassa. Tutustu valikoimaan ja tule mukaan!


 

HYDROSPINNING - PORISSA JO KOLME VUOTTA!

Hydrospinning on kuntopyöräilyä vedessä musiikin tahdissa allaskäyttöön tarkoitetuilla Hydrorider Professional -pyörillä. Lisätehoa ja monipuolisuutta saadaan erilaisilla ylävartaloliikkeillä ja vaihtelevilla polkuasennoilla. Veden vastus kasvaa aina vauhdin mukana, joten tunnista saa hyvinkin raskaan niin halutessaan. Veden noste taas tekee tunnista hyvin nivelystävällisen. Hydrospinning sopii kaikille. Tule kokeilemaan!

VESIJUMPPA

Virkistävä, peruskuntoa tukeva tunti. Käytämme vaihtelevasti eri välineitä, jotka hyödyntävät veden vastusta ja tehostavat harjoitusvaikutusta. Vesijumppa on lihaskuntoa vahvistava ja nivelystävällinen tunti, joka sopii kaikille. Vedessä liikkuminen sekä rentouttaa että vahvistaa lihaksia ja vesi luo turvallisen ympäristön tasapainokyvyn harjoittamiseen, keskivartalolihasten vahvistamiseen ja keskivartalon hallintaan. Vesijumppa virkistää aineenvaihduntaa ja on tehokas energiankuluttaja. Harjoittelemme hartiansyvyisessä vedessä jalat pohjassa. Ryhmässä jokainen liikkuu omien kykyjensä ja päivän kunnon mukaan.

VESIJUMPPA +

Vesijumppa + on vesijumppa tunti, joka on erityisesti suunnattu eläkeikäisille. Liikkeet tehdään oman tuntemuksen ja kunnon mukaan. Tahti on mahdollisesti hitaampi kuin perus vesijumppa tunnilla ja tehdään myös liikkeitä kaiteella. Tunnilla käytetään välillä välineitä mutta halutessaan ne voi jättää vaikka kokonaan pois.

TEHORÄÄKKI VESIJUMPPA

Tehorääkki Vesijumppa on tehokas, monipuolinen ja aktiivinen kolmevarttinen, jossa syke nousee, hiki tulee ja hymy pysyy.

KEHONHUOLTO

Kehonhuolto keskittyy rauhalliseen kehon kuuntelemiseen ja hyvinvoinnin tukemiseen venyttelyillä, syviä lihaksia aktivoimalla ja rentoutumalla eri tekniikoita käyttäen.

MIESTEN VESIKUNTOILU

Vain miehille! Miesten oma virkistävä, peruskuntoa tukeva tunti. Käytämme vaihtelevasti eri välineitä, jotka hyödyntävät veden vastusta ja tehostavat harjoitusvaikutusta. Vesijumppa on lihaskuntoa vahvistava ja nivelystävällinen tunti, joka sopii kaikille. Vedessä liikkuminen sekä rentouttaa että vahvistaa lihaksia ja vesi luo turvallisen ympäristön tasapainokyvyn harjoittamiseen, keskivartalolihasten vahvistamiseen ja keskivartalon hallintaan. Vesijumppa virkistää aineenvaihduntaa ja on tehokas energiankuluttaja. Harjoittelemme hartiansyvyisessä vedessä jalat pohjassa. Ryhmässä jokainen liikkuu omien kykyjensä ja päivän kunnon mukaan.

VESIJUOKSU

Vesijuoksupainotteinen jumppa, joka toteutetaan vesijuoksuvyötä käyttäen. Ideana on juosta vedessä vyön varassa ilman pohjakosketusta. Vesijuoksussa käytetään myös muita vesijumppavälineitä – juoksukierrosten lomassa tehdään liikkeitä esimerkiksi käsipainoilla tai solumuovipötkylällä.

TRAMPPA BASIC

Hauska ja mukaansa tempaava tunti joka tapahtuu metrisen joustavan, pehmeän ja nivelystävällisen ympyrän sisällä.
Trampoliini tunneilla kehittyy niin kunto, tasapaino kuin koordinaatiokykykin. Tunnin tehokkuutta voi säädellä sillä hyppimiskorkeuden voi itse määritellä. Tunti koostuu alkulämmittelystä, hyppelyosuuksista, lihaskunnosta tasapainoharjoitteista ja venyttelyistä.

FASCIA TRAINING

ELÄKELÄISTEN OHJATTU KUNTOSALI